Kaos, eller något

Följande har inträffat

12/11
* Jag går till Ivy för att provjobba
*Jag går hem från Ivy 15 min senare för att man måste ha sitt RSA dokument med sig vilket läraren sa till oss att man inte behövde. Klubben kunde bara ringa honom och bekräfta. Vi bestämmer att jag och Therese ska komma in tillsammans imorgon istället.
13/11
* Läraren faxar våra RSA tillstånd till Ivy
* Therese smsar killen vi pratat med för att dubbelkolla tiden
* Killen smsar tillbaka och ändrar tiden till tisdag nästa vecka
* Vi suckar djupt
* Jag har ett missat samtal på mobilen och ringer tillbaka
* Imorgon ska jag provjobba på en bar som heter Privilege Bar kl 17.00


Så, fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej måste bara berätta i januari så kostar ALLA resor med sj 25 kr om du blir medlem i sj prio (gratis) åk vart du vill stockholm, köpenhamn osv...

jag bokade en helg i stockholm 50 kr tur och retur

2008-11-13 @ 10:29:08
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej måste bara berätta i januari så kostar ALLA resor med sj 25 kr om du blir medlem i sj prio (gratis) åk vart du vill stockholm, köpenhamn osv...

jag bokade en helg i stockholm 50 kr tur och retur

2008-11-13 @ 10:29:08
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/ref/97312

Bli medlem på denna sida och samla poäng som man sedan kan byta in mot playstation 3, en bärbar dator osv. Tio poäng kan bytas in mot ett presentkort på 500kr hos mq eller kicks.



2008-11-13 @ 11:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0