Jag, Halloween, Jobb och Födelsedagskalas

Jag spatserar omkring på Paddys Market och provar hattar.




Jag och T under Halloween. Pammy and Tommy.


  
Förstår ni hur lång tid det tog att få bort de där tatueringarna dagen efter? Mitt hår var en trasselboll i 3 dagar efteråt av all tupering. Men kul var det! Rock N Roll!!
Vi firar födelsedag med kineserna. Tjejen näst längst till höger fyllde 18 vårar.

   
Det utbryter gräddkrig!

Jobb
Jag fick jobbet på Privilege Bar och ska dit fredag och lördag för att jobba. :) De där, ursäkta ordvalet, jävlarna från Ivy hör ju aldrig av sig. Dålig stil. Känns i alla fall bra att jag fick detta jobb. Måste betyda att jag inte sabbade min första dag totalt!
Idag har jag och Therese varit och handat mat på Coles. Jag förstår inte hur folk gör när de ska storhandla här för även i de stora matvarubitikerna så packar de i små, små plastpåsar. Vi tog med oss kundvagnen hem. Schhh!

Thats all for today! /Therese

Kommentarer
Postat av: tess

haha fan va bra halloween utklädnader :)

2008-11-19 @ 18:22:31
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0