Godnatt Sverige, Godmorgon Sydney

På dagordningen fredag den 14/11-08

* Simmat (
nu jäklar)
* Besöka internetcafé och få mitt RSA-intyg faxat dit
* Njuta av solen i en park
* Provjobba på Privilege kl 17.00

* Om jag får jobbet, börja dansa tillsammans med T
(Om? Klart som FN att jag ska ha det!)

Nu har jag precis käkat lite frulle. Annanas och morot. Det är faktiskt himla svårt att hitta något att äta till frukost här. Allt bröd är bara vitt, vitt, vitt som snö och yoghurten smakar som Kesella. Fil har de inte hört talas om. Jag måste helt enkelt öppna Coop här borta.

Tjao så länge! /Therese





Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vad gör ni i Australien?! :)





2008-11-15 @ 21:59:35
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0