Fredag, a free day

Imorse ringde min kära lilla klocka och talade om att det var dags att slå upp ögonen. Efter gårdagens förvirring har jag nu åter samlat mig och är medveten om att det är fredag. Jag traskade iväg vid 8tiden för att möta upp Ben för lite frukos. Han är nu alltså åter i Sydney. Det blev en kyckling och avokadomacka i det gröna. Det finns en hel del centrala parker här. Personligen föredrar jag att gå till en mysig park och softa på gräset istället för att ligga på en strand. Det är helt enkelt bara SAND överallt. I maten, bikinin och hårbotten.
I detta nu har kl hunnit bli 13.01 och jag sitter och äter sallad. Äter och äter det är den enda vi gör! Jag och T fick förmodligen någon kraftig skallskada på vägen ner hit till Australien. Vi äter faktiskt sallad varje dag numera. SalladSalladSallad. Dock väger vi upp detta nyttiga med att vräka i oss en hel del annan föda som definitivt inte kan klassas som nyttig.

Tomat, fetaost, mango, sallad, rödlök, paprika

Kl är nu 13.06. Therese Lindgren status: Sleeping

Senare ikväll kommer Ben och förmodligen en kille som heter Josef hit. Han är från Svedala och vi träffade honom härom natten ute på Sidebar. Vi ska ha en mini inflyttningsfest vi fyra för att sedan bege oss ut till någon skön pubb.
Kamerastatus: På laddning = många roliga bilder imorgon.

Tjao dudes! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0