Analysera Agera

00.20...vänt på dygnet...igen.


Therese har gått ut en sväng för att snacka lite gojja med några vänner från vårt gamla vandrarhem. Jag valde dock att stanna hemma, lite trött efter gårdagens pass på krogen. Stackars Tim, han fick klara sig utan mig och Therese på spelningen. Vi ska dock hitta på något imorgon istället. Det är regningt och eländigt här så jag stannar helst inne och tar igen mig. Klen man är va?

Analysera
Jag och Therese är  verkligen bäst på att analysera. Även om vi inte kommer någonstans ibland. Vad analyserar vi då? Jo, oss själva. Vi kan sitta hur länge som helst och bara prata och prata om oss själva för att försöka komma fram till varför vi är som vi är. Finns det något bättre än att bara få sitta och prata om sig själv? *Skratta*
Therese har i alla fall analyserat och analyserat mig under en lång tid men påstår att hon fortfarande inte förstår sig på mig. Jag förstår henne, eftersom jag inte ens förstår mig på mig själv emellanåt. Ju mer man tänker, vrider och vänder på saker och ting ju mer snurrig blir man. 

Agera
Bara så att ni vet så har jag och Therese något stort på gång...vänta ni bara.

/Therese
 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar dig också hjärtat mitt! Ser fram emot när du kommer hem så vi kan göra våra galna upptåg igen :D

Pussa

2008-11-24 @ 09:30:16
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0