Så hur ser min nyårsafton ut då...

...jo! Therese jobbar ju till kl 23.00 (död åt hennes chef) så tills dess får jag ju klara mig sjalv. Under mina sista ensamma timmar 2008 kommer jag att utföra dessa sysslor nedan. 

[  ] Ta en tur och inforskaffa lite midnattsmiddag till mig och Therese
[  ] Bada bubbelbad med mig sjalv och drinka skumpa
[  ] Njuta av lite jordgubbar och smält choklad
[  ] Göra mig i ordning till sköna nyårsrytmer
[  ] Bege mig till KingPin (T:s jobb) kl 22.00 och göra det jag är bäst på i 1 timmes tid. Nämligen att lära känna nya människor

Prick 23.00 drar Therese på sig sin nyårsblåsa och så springer vi (läs tacklar oss fram genom en folkmassa på ca 2 miljoner människor) ut för att se fyverkerierna. Vi har i alla fall bestämt oss för att hålla oss i Darling Harbor då de spärrar av vid Sydney Bridge, eller vad de nu kallar åbäket av stål. Det här kommer bli helt galet, minst sagt.
Folkmassa, folkmassa, FOLKMASSA!

/Therese i väntan på Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0