Fredag

Fredag...kl är 13.34 och jag kom precis tillbaka från parken. När man jobbar kväll kan man ju lika gärna jobba på brännan under dagen.

Nu ska jag i alla fall göra Therese glad och städa hela lägenheten, för ingen annan här lär väl göra det. Jäkla slarvmänniskor. Allting är bara toppen här i Sydney, men det är lite krig i vår lägenhet alltså. Ingen bryr sig och det är äckligt!! Man får vara som en liten mamma. Stackars Therese som får vara mamma åt mig emellanåt också. Puss på dig snutte!

Ikväll kl 17.00 bär det av till mitt älskade jobb och alla sköna människor. Förhoppningsvis får jag ännu ett jobb nästa vecka då jag lämnade ut 16 cv:n i Newtown igår.  16 st! Jag klarar mig bra på de pengar jag får in från klubben, men vi måste ju spara lite till kommande städer och aktiviteter.

Nu på söndag är det  stor julfest för oss på Privilege. Ska inte glömma att ta med kameran då för det kommer att bli en toppenkväll. Har varit lite dålig på att ta kort på sista tiden måste jag erkänna.

Nej... nu till städningen! Take Care Sweden! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0